Saturday, April 13, 2013

Mes puritanizmit dhe injorancës!

Nisma vota e bardhë version shqiptar ,i “ protesto me kryq” ka si nismëtarë, disa nga ne që nuk kanë pasur asnjë lidhje me partitë në treg, i cilësoj të tilla pra parti tregu sepse të tilla janë. Megjithatë doni ju që dhe kjo nismë u përgojua, jam kurioze të di ç’mund të kenë shpikur dhe për ne që mbase në kohën e ndërrimit të regjimit ishim akoma me pucrrat e adoleshencës por ja që ekzistojnë këta të fundit, dhe këta po me pucrra kanë qenë, thjesht këta dhe nismën tonë pa lidership ë vulosëen sepse njëfare Grid Rroji e dikush tjetër I oprientuar djathtas kanë komentuar në favor të nismës. Flasim për një nismë pa lidership dhe si të tillë ka vetëm kauzën “Protesto me votë ,vëri kryqin votës”.
Kur ofenduan para ca vitesh Ditmir Bushatin ,i kritikova dhe jo vetëm por bera një koment në blogun tim. Kur kritikonin të djathtët Edi Ramën për moral (personal) sërish reagova pasi ne na duhet piksëpari një njeri që është I moralshëm në funksion. Kjo sepse nuk është forcërisht e thënë se dikush që është prind shembullor mund jetë automatikisht I mirë si lider dhe menaxher.

Nuk dua ti përmend emrin por erdhi një valë fanatike , që po bëhet pseudo konkurente e nismës sonë duke na ofenduar ne si nismë. Më kuptoni qartë ah sikur të kishim gjithnjë e më shumë kokurentë të tillë. Më gëzon e hidhëron njëkohësisht kjo nismë, nga njëra anë gëzohem sepse kjo nismë u be poliendrike , nga ana tjetër trishtohem kur shoh se lajmërimin e bënë duke sharë nismën e votës së bardhë , me justifikimin se disa të djathtë që njihen tashmë kanë shkruar në favor dhë sgurisht e bejne këtë nismë si të tyren pra e personifikojnë me ata. Nga ana tjetër më gëzon sepse kjo nisme e re me emrin DD ka gjithsesi të njejtin qëllim si e jona. E megjithatë në këto moment mu kujtua Konica, miqt e mi kam frikë se dhe unë duke parë këtë reagim do të flas si Konica, kam frike vertet, mungesa e asaj që quhet sinergji, kombinuar me dëshirën për protagonizem anadollak po heq vëmendjen e duhur ndaj këtij standarti. Ky detaj kombinuar me shanset që po më jepen për tu larguar nga vendi im më bën vërtet të mendohem dhe mendohem mire paçka se drejtësinë sociale e kam në venat e gjakut!

No comments:

Post a Comment